Translate

wtorek, 2 kwietnia 2013

3EP Whale Puzzle - Day 3 - Finished Project



Dziś kończymy projekt wielorybich puzzli. Kilka ostatnich dni było tak zajętych że nie znalazłem chwili na jego zakończenie aż do tej pory.
Today we are finishing the whale puzzle. Last few days I was so busy I couldn't find any free time to finish them earlier. 



Na ostatni dzień zostało sporo pracy - rozpoczynamy od malowania każdego z elementów na osobny kolor - dobór kolorów zostawiam każdemu do indywidualnego wyboru.
Today we are going to have lots to do - start with painting each element to a different color - just choose colors you like. 


Każdy element malowałem 3 razy - za każdym razem czekałem mniej więcej 30 minut przed nałożeniem kolejnej warstwy farby.
Each element was painted 3 times - I waited 30 minutes before applying next layer of paint.


W przerwach pomiędzy nakładaniem kolejnych warstw kolorów pomalowałem czarnym markerem obrzeża puzzli.
In the meantime I painted rim of the puzzle with a black marker. 


Na koniec na spód przykleiłem gruby filc aby puzzle można było łatwo przenosić.
Finally I glued thick felt on the bottom of the puzzle tray for easier shifting. 


Skończone puzzle
Finished puzzle


Day 1 of the Project
Day 2 of the Project


Słowa kluczowe:
puzzle, wieloryb, wielorybie, wycinanie puzzli, puzzle wycinane ręcznie, wycinanie na wyrzynarce włosowej, wzory na wyrzynarkę włosową, wzory na scroll saw, proxxon IB\E, proxxon DSH

Keywords: 
Puzzle, Whale, Whale Puzzle, Cutting Puzzle, Hand cut puzzle, scroll saw cutting, scroll saw pattern, proxxon IB\E, proxxon DSH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz